среда, 11 декабря 2013 г.

Suflet gol,,,

Astazi m-am trezit  mai devreme decit de obicei, pentru a finisa un proiect ,Primul lucru pe care l-am facut e sa ma uit de ep geam ce se intimpla afara,, Am vazut un rasarit minunat,, Acest rasarit daca l-as fi vazut cu citva timp in urma ,ar fi fost in stare sa imi asigure o buna dispozitie pentru toata ziua,,dar acest lucru nu s-a intimplat,,Acum stau singura in camera si vreau sa scriu,,Am nevoia de a scri,,Fiindca asa cum spune M.L.King: Our lives begin to end the day we become silent about things that matter. Cel mai dureros lucru pentru o persoana este timpul,,Timpul ce curge neincetat,, Timpul care nu il poti  da inapoi,, Timpul e atit de nemilos,,Oricit ai plinge si l-ai ruga sa se intoarca inapoi,sa reusesti sa retraiesti doar un minut,, Dar nu ,,asa ceva nu a fost ,nu este si nu va fi niciodata posibil,, Citeodata ai totul dar iti pare ca nu ai nimic,, Citeodata constient lasi fericirea sa te paraseasca,, Urasc faptul ca in lume este un astfel de haos,, Urasc faptul ca acum nu pot fi inapoi,, Ca nu am puterea sa ma intorc in trecut ca sa pot schimba prezentul,, Vreau sa va scriu si sa nu pierdem  legatura dar imi e frica,, Citeodata va scriu email-uri dar nu am puterea de a le trimite,, Imi e frica ca nu mai sunt fata ceea pe care ati stiut-o,, Acum ,nici eu nu sunt cine sunt,, Da,,stiu ca am totul ,,am tot ce este necesar pentru a fi ok,,Am o familie atit de,,perfecta,, Nu as putea visa la una mai buna,, Am o prietena extraordina care cind suntem impreuna ma face sa uit de tot,,Dar sunt goala ,citeodata vreau sa simt,, Pur si simplu sa simt,,bucurie,,tristete,,durere ,,Orice sentiment ,,As vrea doar sa simt,,Dar nu pot ,,Simt ca sunt o persoana cu o inima goala,, Si acesta e cel mai oribil lucru,, Sper ca in curind se va intimpla ceva,, Ceva ce ma va face iar SA SIMT ca inima bate in mine,, Ca traiesc,,nu doar exist,, Da,, exista momente in viata ,in care ti se pare pare ca intregur univers este gata sa se pravale peste tine,, Nimeresti in tunele intunecate din care ti se pare ca nu vei iesi niciodata,, Dar totul este trecator! Sper ca si asta va trece,,

Комментариев нет:

Отправить комментарий