среда, 18 декабря 2013 г.

Baiatul ideal...

Stau si incerc sa aud ceea ce vrea sa imi spuna tacerea,, E cam greu,, In ultimul timp e cam greu,, Dar cind a fost usor?? Sunt tentata sa scriu despre baiatul ideal,, Ok,,poate nu sunt buna la relatii si nu am destula  experianta ca sa spun ca azi toti baietii sunt la fel,,dar acum cred  ca asa e,,Poate mai tirziu imi voi schimba parerea,, Poate,, Intilnirea cu baiatul ideal va avea loc la vremea ei,,nici mai tirziu , nici mai devreme. Va fi o intilnire stranie, Pe strada, in park,la mall, sau chiar in troleibuz,,dar va fi un loc neobisnuit ,,special,  El va fi el,, Nici mai mult nici mai putin,, In genere niciodata nu am crezut in ideal,,cred ca exista doar persoane ce au ajuns mai aproape de ideal,,dar niciodata nu va exista perfectiune,, A fi om inseamna a fi imperfect,  Va fi inalt,, Macar cu un cap mai inalt decit mine,, In rest  va arata ca el,, Ca el nu arata nimeni,, El este unic,, Nu stiu ce ochi sau par are,, Are ochii si parul perfect(in genere am o preferinta pentru par  si ochi negri), Va avea o privire,,OOO,,, asa o privire,,adinca si necunoscuta,, Va fi misterios dar va incerca sa deie impresia ca e complet expus sentimental, Va avea un comportament normal,, Va avea defecte ,, Dar defectele lui vor fi prea dulci pentru a putea fi numite vicii,, Va fi acolo,, Va veni fara sa fie chemat,, Va sti ce simt doar privindu-ma in ochi,, O singura privire ii va fi de ajuns, ca sa ma surprinda cu un sfat cald sau chiar cu o propunere a unei solutii,, Ii va place lactura,sportul,,arta,, Eu singura inteleg ca asa baiat nu exista si nici nu va exista vreodata,, Lumea astazi e pur si simplu plina de oameni falsi,,Nimeni nu incearca sa iasa din stereotipuri,, Dar speranta ca il vei gasi intr-o zi,, moare ultima,, Succese!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий