суббота, 7 декабря 2013 г.

In cautarea fericirii,,,,

Stau si ma uit pe geam,, Un stol de pasari se invirte jur imprejur,,negasindu-si locul,, Ma gindesc la ceea ce s-a intimplat ,la ceea ce se intimpla si la ceea ce va urma,,,In urma vad doar fericire si vise ,,acum vad doar culoarea sura imprejurul meu,, iar viitorul este destul de necunoscut si negru! In acest negru parca se vede o figura necunoscuta,pierduta,ratacita,,,Nu stiu cine e si de ce se invirte intr-un cerc ,in jurul unei axe numita viata., Si stau acum privind in jur si gandindu-ma ce este viata?? Si cu scop ne aflam cu totii aici,,De ce mai respiram?? Acum citesc o carte,, O carte destul de interesanta si speciala in felul ei,, Din ea am inteles de ce pina la urma noi traim pe pamint,, Stiti de ce? Toata viata,fiecare din noi o traim cu speranta de a gasi vreodata fericirea,, Desigur pentru fiecare fericirea reprezinta ceva diferit,, Dar ce este oare fericirea? Fericirea este un sentiment,,o stare psihica,, Ok, poate multi se gindesc ca esti fericit cind ai un serviciu bun,,o familie,,niste copii minunati care sa te asculte,,un sot sau o sotie la care tii foarte mult,,o casa,,niste parinti iubitori,Eu tot asa credeam ,,dar cu putin timp in urma mi-am schimbat parerea,Cind ai toate acestea te simti bine,,dar in niciun caz nu te simti fericit,,Fericirea e ceva unic care dureaza foarte putin,, Asa cum citim in carte: ''Fericirea adevarata e totdeauna o clipa .Mai multa n-ar putea indura firea omului,care deseori,  intr-o viata de multi ani, nu are norocul sa intilneasca nici clipa aceasta , nici macar sa se apropie de ea,,''
Citind inca o data fragmentul dat,,pur si simplu stau si ma gindesc,, Intr-o singura clipa toata viata mea trece prin ochii mei,,Stiti ,,citeodata deodata iti vine o senzatie de parca ai retrai un moment din viata,, Asta se intimpla acum cu mine,,Ma tin minte cu 2 ani in urma ,,Eram intr-o alta casa,,Intr-un alt oras,,Intr-o tara,,Cu 2000 km departare de locul unde ma aflu acum,, Era noaptea,,Poate era chiar miezul noptii ,,m-am trezit din somn,,Era prea cald ca sa pot dormi,, Ferestrele erau deschise,, Am iesit la balcon,,Era o liniste mortala,, Din timp in timp mai trecea si cate-o masina,, Aerul era... ,,,Din pacate nu sunt in stare sa descriu atmosfera aceea,, Doar m-am uitat la stele ,,Pareau atit de aproape,, Aerul usor de vara ma batea in fata,, Am inchis pe o clipa ochii si am inspirat adinc,,Aerul a ajuns in plamini si timplul deodata s-a oprit in loc,, M-am simtit in acea clipa implinita poate chiar fericita,, Fericirea se ascunde,, Noi alergam disperati  dupa ea si o cautam fara incetare,, Sper ca toti vreodata sa avem ocazia de a simti acea clipa,, Succese!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий