понедельник, 2 декабря 2013 г.

Sentimentul acela,,,,,

Si asa ajung sa ma inec in muzica,, E mai bine sa te ineci in muzica dacat in gandurile fara sfirsit.. Si gandurile astea ,,o gandurile,, cand te gandesti la cine nu trebuie,,la ce nu trebuie,,la ceea ce niciodata nu va fi,oricat tu te-ai gandi ori ai visa ori pina la urma chiar si ai plange,, Atunci noptile devin lungi si fara somn,aerul devine mai greu si stelele iti par atat de aproape incat esti gata chiar si sa le atingi..Si diminetile,of diminetile astea,,sunt obositoare,,sunt consecinta unei insomnii nocturne ...Ma intreb ce naiba e cu mine? Sincer sa va spun nu stiu,, Dar e ceva mai grav decit ma pot gindi am toate simtomele unei boli groaznice,ce se numeste dragoste,, E un sentiment straniu,, Ultima data l-am simtit cu 2 ani in urma,, Oare eu care ma rideam de fetele cu insomnii care asteptau toata seara ca el sa intre online,eu care urasc logica masculina si modul in care procedeaza,eu,,,,m-am indragostit???? Suna atit de straniu,,Mereu ma gandesc ca astazi nu exista sentimente pure dar doar o prefacere din ambele parti ,care se numeste dragoste,,un sentiment ce reuseste mai tirziu sa lase resentimente,, Dar acum incep sa-mi schimb parerile,,dar nu vreau fiindca parerile acestea sunt sigura ca sunt corecte...Si oare el este demn de noptile mele fara somn,,de lumea mea care si-a schimbat totul in ea,,,,,OOOOO,,, De-as sti,,,Dar nu ,,Este doar ceva trecator,,  pentru care nu merita sa ai capul in nori,, Dar cateodata sentimentul e prea puternic si enigmatic pentru a putea fi descifrat,,,


Комментариев нет:

Отправить комментарий