понедельник, 24 февраля 2014 г.

O scrisoare fara destinator,,,,

Alergam ca scapatii dupa fericire,,,alergam dupa iubire,,alergam dupa satisfactie,,alergam dupa lacrimi si durere decat sa stam ca niste roboti amortiti in fata ecranelor,, Tot ce isi doreste cu adevarat omul e sa viseze cu ochii deschisi,,sa iubeasca fara sa se teama ca persoana iubita ii va fringe inima,, Sa isi strige iubirea ,, Dar eu tac,,, Tac si iar tac si tacerea ma omoara,, Stau in umbra si te iubesc in  tacere,,Cind te vad in departare,, cind trec pe linga tine inima mea gata e de infarct,,dar rezista,,rezista cu speranta ca cindva va reusi sa te mai vada inca o data,, Nimeni nu are curajul sa spuna ceea ce simte,, Toti aveti aceleasi statusuri pe odno si fb,, cuvinte goale,,oglinda sufletelor voastre goale,,Te iubesc in tacere,,cine stie,,tu poate nici nu ma stii,,cine stie,,poate nici nu doresti sa ma stii,, Dar eu totusi sper,,sper ca doar odata ma vei privi in ochi,, Ochii mei au nevoie de privirea ta ca sa stinga focul din inima ,, SI ma simt atasata,,, Ma simt obsedata,, Ma simt ciudat,, Si ma intreb,, oare asta e dragostea despre care toti vorbesc?? Oare asta e? Aud vorbe despre tine,, Incerc sa nu le cred,, Si noptile vad cosmaruri cu tine,Cica esti o persoana negativa sau chiar un ,monstru,,, Oare aceste vise sunt consecinta gindurilor zilei sau soapta sortii? Vreau sa stiu ce sa cred,, Citeodata chiar vreau doar sa apas un button care sa opreasca toate aceste sentimente,,care ma doboara in fiecare zi,, Se spune doar ca cind iubesti fara a primi ceva in raspuns,,mori in fiecare zi,, Pe drumul pustiu,, Voci multe se aud in departare ,, Dar pe toate le astupa bataile inimii,, Si nu cer nimic,, Doar sa te vad online si stiu ca esti ok,, Si de parca gindurile astea nu sunt gindite de mine,,si de parca rindurile astea nu sunt gindite de mine,, Dar totusi,, raman in umbra,,raman in umbra si imi soptesc dragostea atat de incet,,incat sa fiu sigura ca nu o va auzi nimeni,, Scriu scrisori si le ard,, Adaug sperante,, si le eliberez,, 
Am sa-ti spun buna seara si-am sa plec undeva
Unde nu e nimic, numai scrum, numai zat,
Am sa-ti spun usurata, am sa-ti spun cu nesat,
Ce departe ma simt eu de inima mea.

Usa-n loc va-ngheta si nimic nu va fi,
Ca un fum de tigara voi trece in sus
Unde stelele sint, unde oamenii nu-s,
Am sa-ti spun buna seara, desi va fi zi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий