среда, 1 января 2014 г.

Doar dragostea,,,,

Cu cit trece mai mult timp,incerc tot mai mult sa ma gasesc pe mine. Vreau sa stiu cine am fost ,cine sunt si cine voi deveni. Vreau,,, Nu stiu singura ce vreau,, Dar vreau,,, Sper ca ceea prin care trec acum e doar o depresie, prin care oricare adolescent trece la un moment dat... Ma simt, ma simt inghetata ,,nimic mai mult,, Imi aduc aminte de mine cu vreo 2 ani in urma,,Eram altfel,,Eram sensibila,,Eram grijulie,, Eram linistita,, Eram eu,, Eram adevarata!!! Dar dupa ce a venit ea ,totul s-a schimbat,, Dupa ce a intrat ea in viata mea,,eu nu mai sunt eu! Poate te intrebi,dragule cititor,,de ce oare am lasat-o sa intre in viata mea?? Doar stiam ca e periculoasa  si ca nu voi putea scapa usor de ea,, Stii de ce ? Fiindca eram curioasa,, Acum inteleg ca curiozitatea e demna de a ruina vise,, de a ruina sperante,, de a distruge fericirea,,, Auzisem multe despre ea in ultimul timp,, Auzisem multe de la prieteni,, Chiar o vazusem de citeva ori,, Avea o privire adinca,, Era imbracata in rosu ,,doar acum inteleg ca defapt ceea ce vad in rosul rochiei ei este defapt un negru,,negrul universului meu ruinat de ea,, Apoi a venit la mine,, Eram in singuratica mea casa cind a batut la usa,, M-am uitat pe fereastra si am vazut ca e ea,, M-am gindit mult daca trebuia sa-i deschid sau nu,, Am decis sa o las sa intre,, A venit la mine cu pasi foarte grabiti,, Si in acel moment s-a inceput totul,, S-a inceput chinul meu,, Apoi am rugat-o sa plece,, Ea m-a privit satisfacuta si mirata,, Mi-a spus ca nu va pleca curind,, Va pleca numai atunci cind isi va indeplini misiunea,, Am intrebat-o Care misiune?? Ea a tacut,, Noaptea nu ma lasa sa dorm,, Nu ma lasa sa visez,, si chiar daca visam, aveam doar cosmaruri,, Nu ma lasa sa ma concentrez la ceva si nu ma lasa sa ma gindesc decit doar la o singura tema,,la el,, Simtiam ca gindindu-ma la el,,ma topesc,, Curg in timp si dispar,, Nu mai exista decit acel sentiment suprem,, La un moment am incercat sa o alung pe acea stranie doamna, fiindca pur si simplu nu mai rezistam,, Ea oricum statea locului,, Din cauza ei am facut lucruri despre care acum nici nu vreau sa imi amintesc,, Ascultind si urmind sfaturile ei am ajuns sa fiu respinsa, Am ajuns sa ma simt mai pustie ca orice pustiu,, Am ajuns sa fiu in permanenta cautare a unei oaze,, Dar in zadar,, totul in zadar,, Lacrimile mele in zadar,, Noptile nedormite in zadar,, Din cauza ei acum miinile mele tremura si ca sa scriu un cuvint corect trebuie sa imi depun toate fortele care mi-au mai ramas,, Apoi ea dintrodata s-a sculat si cu pasi marunti s-a indreptat spre usa,, Atunci am intrebat-o "Cine la naiba esti?? De ce ai venit la mine nechemata ?? De ce m-ai frint si acum pur si simplu pleci?? De ce?? '' Niste lacrimi fierbinti au inceput sa curga ,, Ea a zimbit,, Era un zimbet plin de durere,, De parca ii era mila de mine,, In sfirsit, dupa un minut ce pentru mine a insemnat o eternitate mi-a raspuns:''Mereu vin nechemata,, Nu sunt rea cu toti,, Altii ma slavesc si imi multimesc ca am trecut si pe la ei,, Dar cind sunt neimpartasita ca in cazul tau,,provoc durere si suferinta,, Sunt DRAGOSTEA,, Am sa mai vin pe la tine de multe ori,, Sper ca data viitoare circumstantele sa imi permita sa fiu mai buna'' Apoi a plecat,, Aplecat si m-a lasat in singuratatea mea eterna,, M-a lasat mai ranita ca niciodata,, M-a lasat suferind si imporind dupa ajutor,, Dar nimeni nu aude strigatul meu,, Nimeni nu vine sa ma ajute ,, Vad siluete care se apropie si dintr-odata dispar,, Un singur lucru vreau sa spun MA DOARE!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий